h1

Kana-köögiviljawok punaste läätsedega.

juuni 18, 2009

Täiesti juhuslikult sattusin täna pärastlõunat veetma Tigusse ja lõunamenüüs figureeriv porgandi-läätsesupp tuletas mulle meelde, et mul on ka kapis iidamast aadamast pool pakki punaseid läätsi ning võiks proovida teha sama suppi. Koju jõudes olid loomulikult juba uued ideed, aga läätsed tulid mu mõttesse selleks, et jääda ning realiseerida.

Kana-köögiviljawok punaste läätsedega.

Kanawok

1 kanafilee

1 suurem sibul

4 suurt küüslauguküünt

pool tšillikauna

peotäis punaseid läätsi

250g külmutatud juurviljasegu

100g shampinjone

võid, õli, soola

Valmistamine: Kuumuta või-õlis tükeldatud sibul pehmeks, lisa viiludeks hakitud küüslauk, tšilli ning pruunista samas segus kanatükid. Seejärel lisa pannile külmutatud juurviljasegu, peotäis punaseid läätsi, maitsejärgi soola ning hauta madalal kuumusel. Kui läätsed poolpehmed, sega hulka viilutatud shampinjonid ning lasta kaane all rahulikult toidul lõpuni valmida.

Head isu!


Üks kommentaar

  1. Haa, nüüd ma siin taipasin, kes moodustab preilide ja toidu teise poole 🙂
    Aga seda, et me läätsesuppi tegime, olen juba samahästi kui unustanud. Peab vist hakkama ülestähendusi tegema, mis kõik suvisest päevamenüüst läbi jookseb.



Lisa kommentaar